• صفحه اصلی
  • دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising

دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising

دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising

دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising

دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 در سایت مستر گیمز

در پی وقوع حادثه‌ی Red Alert 3 چه اتفاقی افتاد؟ جواب این سوال را در چهار کمپین جدید در Red Alert 3: Uprising بیابید. با پیروزی متفقین در پایان Red Alert 3، اشغال سرزمین‌های دشمنان سابقشان آغاز شده است. اما سوویت‌های شکست‌خورده چگونه به این اشغال و حضور FutureTech، شرکت مرموزی که توسط متفقین برای توسعه فناوری‌های جدید در سرزمین‌های سوویت‌ها قرارداد شده، واکنش نشان می‌دهند؟ چگونه امپراتوری آفتاب صاعقه خود را ایجاد می‌کند و خود را در برابر فرماندهان سابق سوویت که به قلمروشان در این روزهای پساجنگ آمده‌اند، دفاع می‌کند؟ چگونه نیروهای اشغالگر متفقین شورش فرماندهان سابق امپریال را سرکوب می‌کنند؟ و کیست یوریکو اومگا؟ چه رویدادهایی باعث شد تا او به یک دختر مدرسه‌ای روان‌کینتیک تبدیل شود؟

ویژگی‌ها:

  • چهار کمپین جدید – از طریق کمپین‌های جدید با اکشن سریع، خشن و سرگرم‌کننده Command & Conquer بجنگید. داستان‌ها و ماموریت‌های جدید شامل همه‌ی سه جبهه هستند، همچنین تجربه‌ای جدید با اولین کمپین dungeon-crawler در تاریخ Command & Conquer را تجربه کنید!
  • یازده واحد جدید و مرگبار – جهان را تسخیر کنید و دشمنانتان را با یازده واحد جدید از سوویت‌ها، متفقین و امپراتوری آفتاب صاعقه شکست دهید، مانند Cryo Legionnaire، Steel Ronin و Desolator!
  • بزرگ‌ترین تراکم بازیگران تا به حال در یک افزایش Command & Conquer – فیلم‌های واقع‌بینانه معروف Command & Conquer با بازگشت بازیگران هالیوودی جدید در 30 دقیقه‌ی ویدیویی با کیفیت بالا دیگر باز می‌گردند. تراکم بازیگرانی در تاریخ بازی‌های ویدئویی تا به حال حتی بزرگ‌تر شده است!
  • چالش فرماندهان، تسخیر جهان – در حالت چالش فرماندهان جدید برای تسخیر جهان بجنگید! آیا دارید چیزی که لازم است برای تحمل حملات و تمسخرهای بی‌رحمانه‌ی سخت‌ترین فرماندهان جهان را؟
  • تلاش برای تسخیر جهان در 50 چالش با تا 30 ساعت بازی اضافی!

دانلود ترینر سالم بازی Command & Conquer: Red Alert 3 – Uprising

Trainer options:
– Money
– Energy
– Top Secret Protocol Points
– Instant Build
– Instant Sidebar Powers
– Bombs / Ammunition
– Heal Unit / Building
– Drain Unit / Building
– Mega Unit / Building
– Normal Unit / Building
– Plasma Force Armor
– Nuclear Death Pulse
– Reveal Map

 

اطلاعات

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.